19 mrt 2023
Verlopen!

Stadsharmonie Enschede On Ice

Voor het eerst ooit: Stadsharmonie Enschede geeft een concert op het ijs! Op zondag 19 maart vanaf 14.00 uur kun je je ijspret niet op bij IJsbaan Twente. Nog nooit eerder is er een concert gegeven in de ijshal. Vrolijke dansliedjes uit Grease en echte ijskrakers uit de film Frozen komen voorbij zodat iedereen op de muziek kan schaatsen. Ben je niet zo’n schaatswonder? Alleen kijken en luisteren mag natuurlijk ook.

Tijdens Stadsharmonie Enschede On Ice is het Family Fun Middag bij IJsbaan Twente. Dat betekent vrij schaatsen voor iedereen en geen verplichte schaatsrichting. Met je opblaasbare flamingo over het ijs heen glijden op een wals van Strauss is een mogelijkheid

Locatie: IJsbaan Twente, Colosseum 90, Enschede
Entree: entree voor de ijsbaan (kind tot 12: 7,25 euro, volwassene 8,25 euro, 65 plus: 7,75 euro, gezinspas: 25,00 euro)